En hel natt själv?

Jag och barnens pappa separerade strax efter att lilltjejen föddes. Hon föddes i nov-09. Nu är hon nästan 14 månader gammal, och idag ska hon för första gången prova sova över hos sin pappa. Undrar hur det går? Jag hoppas verkligen att det funkar bra, men har också med i beräkningarna att det kommer ta sin lilla tid innan hon vänjer sig vid att sova där på natten. Min 4 åring frågade mig om det kommer bli tråkigt att vara själv och jag svarade att det mest kommer kännas konstigt. För om hon är där hela natten så blir det första natten på länge som jag får sova utan att nån väcker mig flera gånger. Då sa han; Men det kommer väl bli skönt? Han är så klok och omtänksam den där lilla skrutten :). De kom och hämtade henne kl. 9 nu på morgonen. Det blir spännande att se hur det går. Grabben erbjöd sig även att han kunde försöka sova utan sin gosekanin (som han har haft sen han var 4 månader, och som han är väldigt fäst vid) så jag kunde få låna den och sova med om jag kände mig ensam. Hoppas han inte bekymrar sig för mycket för sin mammas skull bara.

Kommentarer
Postat av: Malin

Va gullig han är som tänker på att mamma ska ha det bra =)

Hoppas att allt är bra med dig!!

2011-01-09 @ 15:42:12
URL: http://malinpsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0