Ojdå! Hoppsan...

Här händer inte mycket... Fast det hade däremot snöat ganska mycket när jag skulle gå och hämta grabben på dagis idag. Jag är som de flesta andra ganska trött på snön vid det här laget, men idag tyckte jag att den inte kunde kommit mer lägligt. Perfekt väder att hämta grabben med snowracern!
Vi bor på en ganska stor höjd, så tiden dit gick fort. Jag satt mig på snowracern och racade ner för backen. Sen var det bara två tredjedelar kvar.
Som man säkert kan räkna ut så gick det ju inte lika fort hem (Med tanke på backen).
Sen ville grabben att vi skulle åka ner för backen när vi kom upp, så det gjorde vi ett par gånger.

Vi hann knappt hem förrän vi skulle iväg igen. Grabbens gymnastik hade terminstart idag.
Han har blivit så himla duktig! Idag gick han balansgång alldeles själv på en bomm. Och fröknarna berömmer honom mycket :).

Som jag skrev i tidigare inlägg så började ju min bror och hans kompis med bilen häromdagen. Idag kunde jag inte låta bli att prova den lite för att se hur bromsarna kändes. Det gick hyfsat att köra. Det var bara att pumpa två gånger så tog bromsarna, men det där glömde jag ju såklart av när jag hade kört in på en parkering för att vända. När jag bromsade så åkte bilen framåt ändå och min reaktionsförmåga är ju tydligen helt kass så pang in i en snöhög (tur i oturen att det bara var snö). Fast snöhögen var tillräckligt hård för att paja spoilern.
Nu låter jag bilen vara tills den är helt reparerad med bromsarna och varit på besiktning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0